- Algemene voorwaarden
- Garantie & Klachten
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren
- Klantenservice
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Van Delft Chocolates & Bakery
Gemakkelijk kruidnoten en andere koekjes bestellen
Heb je vragen?
Telefoon
Wij zijn bereikbaar op werkdagen
tussen 09:00 en 17:00
Binnen 24 uur reactie
Social media
Blijf op de hoogte
Van Delft Chocolates & Bakery
Postbus 365
3840 AJ Harderwijk
Nederland
BTW nr: NL804358849B01
KvK: 64356728